wyszukiwanie zaawansowane
  • Nowy slider 1
0
0
Strona główna » Ciekawostki ze świata kobieta i bielizna » Badania rynkowe w branży bieliźniarskiej

Badania rynkowe w branży bieliźniarskiej

Data dodania: 25-02-2018




Przemysł tekstylny w Turcji jest niezmiennie od czasów Imperium Osmańskiego jedną z najlepiej rozwiniętych i wciąż rozwijających się gałęzi gospodarki. Po latach zaniedbań Turcja wraca do świata mody i staje coraz bardziej rozpoznawalna. Wraz z potężnymi możliwościami produkcyjnymi oferuje  obiorcom swoich towarów krótkie terminy realizacji, wieloletnie doświadczenie w branży oraz stosunkowo niskie koszty pracy. Międzynarodowe
firmy odzieżowe lokują w Turcji swoje zakłady produkcyjne lub zlecają tureckim firmom szycie odzieży. Dzisiejsza Republika Turecka eksportuje nawet 60% swojej produkcji wyrobów tekstylnych. Dzięki czemu znajduje się w pierwszej dziesiątce krajów dostarczających odzież na rynek światowy oraz na trzecim miejscu pod względem wielkości dostawcą tekstyliów do Unii Europejskiej1. Jedną z firm eksportujących do krajów Unii Europejskiej jest Turecka ASRY Textile założona w 1999 roku. Niewiele od momentu założenia firma stała się znaczącym graczem na tureckim rynku bieliźnianym, tworząc kolekcje dla znanych marek w całej Europie. Przedsiębiorstwo przez lata produkowało dla firm zewnętrznych, aż zdecydowano się w 2004
roku na stworzenie własnej marki. Dla marki nie wybrano jednak nazwy firmy, a stworzono nową - Doreanse Underwear. Obejmuje ona kolekcję damską składającą się z koszulek, podkoszulek, body, biustonoszy, bielizny codziennej, nocnej, korygującej, termicznej i ślubnej oraz bielizny ciążowej i dla mam karmiących; oraz męską, w skład której wchodzą , także koszulki, body, kalesony, bielizna codzienna, nocna, korygująca i termiczna.
Doreanse w ostatnim czasie powiększyło swój asortyment o kilka pozycji w sektorach bielizny codziennej i termicznej dla dzieci, piżam i bielizny erotycznej. Profesjonalny personel produkuje nawet 2,5 miliona sztuk rocznie. ASRY zapewnia wysoką jakość i szeroką gamę produktów dla wszystkich klientów, wykorzystując ostatnią technologię bez problemu z różnymi wyborami logistycznymi. Bielizna Doreanse cieszy się uznaniem wielu osób i jest zastrzeżonym znakiem towarowym, który jest umieszczany w ekskluzywnych sklepach zarówno w Turcji jak i na całym świecie. W 2016 roku marka Doreanse została wybrana do wzięcia udziału we  francuskich targach bieliźnianych jako jedna z 22 prywatnych firm Tureckich odnoszących

Znzące sukcesy na rynku krajowym2. Jest to znaczące wyróżnienie dla przedsiębiorstw, gdyż podczas targów Salon de Lingerie de Paris tworzone są nowe modele bielizny a uczestnicy dzielą się swoimi pomysłami. Co więcej, uczestnictwo wskazuje to innowacyjność firm gdyż podczas trwania wystawy uczestnicy opisują unowocześnienia jakie niedawno wprowadzili. ASRY Textile wiedząc, że aby zostać kimś więcej niż znaczącym graczem na
krajowym rynku odzieżowym musi dostosować swoje standardy i sposób rozwoju do globalnych trendów. Aby to osiągnąć firma stworzyła dla siebie ambitną wizję, misję i wartości. W ten sposób ASRY Textile pragnie wprowadzać nową jakość w życie swoich klientów, rozwijać ich kulturę i zmysły opierając się na jakości w detalach. Pragnie także zadowolić swych klientów doskonałymi surowcami w europejskich normach oraz, idąc na
przeciw ogólnemu wstecznemu rozwojowi Turcji w dzisiejszych czasach, przedsiębiorstwo stawia na uczciwość, etykę biznesu i poszanowanie praw człowieka. Bezwarunkowa Satysfakcja Klientów uznana jest przez ASRY Textile (w tym Doreanse) za kluczową wartość przedsiębiorstwa.

 Charakterystyka rynku
Branża bieliźniarska charakteryzuje się wyjątkową specyfiką – obejmuje produkty, które podlegają bardzo indywidualnej i osobistej ocenie opierającej się na gustach i potrzebach klientów. W tej branży kryterium dopasowania produktu jest aspektem kluczowym. Bielizna, która znajduje się na rynku jest niesamowitym dziełem sztuki. Jest to jedyny taki asortyment, który można znaleźć w tak wielu odmianach. W 2016 roku przychody na globalnym rynku
w tym segmencie wyniosły ponad 82 mld dolarów, zaś w Europie rynek bielizny stanowi ok. 45 procent udziałów w rynku. Praktycznie do końca lat 90-tych na rynku bieliźnianym nie było tak nasilonej konkurencji jak w dzisiejszych czasach. Działało wtedy niewielu producentów, a konkurencja właściwie
nie istniała. Łatwo było wejść na rynek, nawet proste projekty sprzedawały się dobrze. Trudno było natomiast o materiały i maszyny. Przeważnie oferowano modele nieciekawe, w nieciekawych kolorach. Sprzedaż opierano na modelach uniwersalnych, które przynosiły najwyższy stopień sprzedaży. Dziś jest wręcz na odwrót: istnieje bardzo dobre zaplecze produkcyjne, łatwy dostęp do podwykonawców, a konkurencja jest jednocześnie bardzo duża.
Co więcej, polskie klientki stają się coraz bardziej wymagające i żeby odnieść sukces, trzeba dokładnie się przygotować, uważnie przeanalizować rynek i przyglądać się potrzebom klientek. Może i Polki nie wydają tak wiele na pieniędzy na bieliznę jak mieszkanki innych europejskich krajów, to coraz bardziej świadomie podchodzą do zakupów.
 
Główna walka na rynku bielizny odbywa się pomiędzy sklepami sieciowymi i prywatnymi salonikami bielizny. Branża bieliźniarska opiera się na tradycyjnym modelu dystrybucji gdzie większość producentów sprzedaje towar bezpośrednio właścicielom sklepów prywatnych. Te od kilkunastu lat zmagają się z międzynarodowymi sieciówkami, które kompletnie zmieniły reguły gdy w całej branży tekstylnej. Po latach walki drobni sprzedawcy musieli w końcu ustąpić miejsca tysiącom galerii handlowych. Jak wynika z raportu sporządzonego przez firmę PMR, w ostatnich latach sklepów sieciowych przybywa w tempie ok. 5 proc. rocznie, a zakupy robi w nich aż 60 proc. Polaków.  Wyzwanie jakie stoi przed małymi sprzedawcami bielizny to konkurowanie z tymi sieciami. Polskie sklepy po przegranej walce z sieciami w większości przestały wystarczająco dbać o swoje wystawy sklepowe. Na pomoc idą firmy i organizacje oferujące szereg szkoleń np. z Visual Merchandising. Wg artykułu proponowanego przez magazyn branżowy „Modna
bielizna” dbałość o odpowiednią aranżację i przestrzeń sklepową nie jest domeną sklepów sieciowych i w czasach gdy konkurencja jest ogromna, małe sklepy powinny przeprowadzić szereg działań z zakresu szeroko pojętej ekspozycji produktów, kontroli i rotacji towaru. Polski rynek jest specyficzny na tle innych krajów Europy. Handel koncentruje się w dużych galeriach, podczas gdy właściciele saloników bielizny nie mogą pozwolić sobie na
wydatki z jakimi łączy się tamtejszy wynajem powierzchni handlowej. Polscy producenci znaleźli jednak wyjście z tej sytuacji i coraz odważniej inwestują w sprzedaż internetową. Własne sklepy on-line zakładają nawet najmniejsi producenci czy właściciele rodzinnych sklepów. Szczególnie dobrze w Internecie sprzedaje się bielizna erotyczna. Sporą część nabywców stanowią mężczyźni, którzy kupują ją w prezencie dla swoich partnerek .Aby obronić się przed konkurencją polskie saloniki bielizny w większości oferują nawet 10 i więcej marek z których prawie 80% pochodzi z Polski. Stawiają w ten sposób na krajową produkcję oferującąc coś innego niż zwykłe uniwersalne sieciówki . Sektor bieliźniany nie należy do łatwych w obsłudze. Podczas gdy w pozostałych sektorach tekstylnych można pozwolić sobie na niewielkie luki w szkoleniach personelu i ich uprzejmości lub pomocniczości, to w tym sektorze obsługa sklepu musi być na najwyższym standardzie gdyż nie ma nic bliższego naszemu ciału niż bielizna. Komplikacje tworzą się gdy
na rynek chce wejść nowa marka, kobiety generalnie boją się kupić „nieznaną” bieliznę, której pochodzenia lub materiału nie testowały. Od 25 listopada 2010 roku do 2 stycznia 2011 roku INTERNATIONAL SERVICE CHECK przeprowadziło międzynarodowe badanie salonów bieliźnianych m.in. pod względem jakości obsługi klienta i budowania lojalności klientów. W pierwszej kategorii najlepsi okazali się Czesi. Polską obsługę, osadzono na
czwartym miejscu, wyprzedził są personel węgierski i słowacki. Polacy natomiast bardzo słabo radzą sobie z budowaniem lojalności klientów. Pod tym względem wypadliśmy na szarym końcu (41%), wyprzedzając jedynie Łotwę (39%). O tym, jak należy budować lojalność konsumencką z powodzeniem mogliby nam opowiedzieć Węgrzy, którzy znaleźli na samym szczycie z notą 58,7%.
Od ponad wieku kobiety nie wyobrażają sobie życia bez biustonosza. Ten symbol kobiecości na przestrzeni lat przybierał rozmaite formy, od przypominającej opaski uciskowe podczas I Wojny Światowej, przez wysoce nasycone fiszbinami gorsety, by  stać się pięknymi bardotkami i ponętnymi pusz-upami. Choć w przeszłości rzadko kiedy piękne czy wygodne, dziś biustonosz jest największym przyjacielem kobiety, spełniając każdą przeznaczoną mu funkcję. Rozwój brafittingu ukazuje, jak ogromnym zainteresowaniem  cieszy się ta część garderoby.
 Brafitting, czyli sztuka dopasowania odpowiedniego rozmiaru i kształtu biustonosza, zmienił sposób myślenia kobiet o doborze bielizny. Coraz lepsza
sytuacja ekonomiczna i zmiana podejścia do zakupów, powoduje, że Polki coraz częściej rezygnują z kupna bielizny na bazarach i w galeriach i decydują się na zakupy produktów droższych marek, ekskluzywnych i wysokogatunkowych. Także materiał zaczął odgrywać ważną rolę w wyborze bielizny. Materiały syntetyczne, które odgrywają główną rolę w modzie sportowej i plażowej w najbliższym czasie zejdą na dalszy plan. Sklepy z bielizną zostały okrzyknięte królestwem kobiet już lata temu. Ostatnie tendencje na rynku bieliźnianym poruszyły podstawą tego stwierdzenia. Choć w dalszym ciągu sektor ten jest w największej jego części kierowany do kobiet, to mężczyźni z roku na rok zajmują w nim coraz większy procent. Większość panów przyzwyczaiła się, że bielizna, którą noszą nie jest ważna – wystarczy, żeby była czysta i komfortowa. Dzisiaj jednak rynek męskiej bielizny zmienia się i zmienia się również podejście samych mężczyzn do kwestii wyboru bielizny. Coraz więcej panów zadaje sobie również pytania związane z bielizną np. czy każda bielizna jest odpowiednia na każdą okazję? Czy wypada założyć luźne szorty do smokingu?  Naprzeciw tym trendom idzie wiele firm zarówno dużych jak i małych.

Doreanse funkcjonuje na bazie połączonych modeli biznesowych: tradycyjnej dystrybucji oraz sklepu internetowego. Jest to jeden z najczęściej używanych modeli biznesowych gdzie sklep internetowy wspomaga pośredników w otrzymywaniu zamówień od klientów. Co więcej, oszczędza on nie tylko ich czas i zmniejsza liczbę przebytych kilometrów ale także zwiększ zasięg pracy. Sieć dystrybucyjna pozwala na dotarcie do dużej ilości finalnych konsumentów, a sklep internetowy powiększa jeszcze tą liczbę i ułatwia pracę dystrybutorowi.  Model ten pozwala na łączenie zamawiających w większe grupy w celu ułatwienia dostaw. Kupujący w ten sposób właściciele sklepów (którzy są znaczącą większością zamawiającymi w przeciwieństwie do osób indywidualnych) uzyskują dostęp do katalogów producentów i specjalnych cen na zamawiane towary w zależności czy produkty są pierwszymi czy ostatnimi sztukami z kolekcji. Natomiast producenci zyskują dzięki temu modelowi możliwości zwiększenia woluminu produkcji, wytworzenia korzyści skali oraz ułatwienie komunikacji z partnerami biznesowymi i firmami transportowymi w celu uzyskania cen hurtowych. Oficjalnym i wyłącznym dystrybutorem marki Doreanse w Polsce od 2015 roku jest firma Peruss. To łódzkie jednoosobowe przedsiębiorstwo jako jedyne w kraju może zamawiać produkty firmy Doreanse i rozprowadzać je do pomniejszych sklepów. Działalność przedsiębiorstwa obejmuje zebranie zamówień od regionalnych pośredników z dalszych części państwa, stworzenie generalnego zamówienia, zorganizowanie międzynarodowego transportu produktów z Turcji do siedziby w Łodzi, rozesłanie go do pośredników i sklepów zgodnie z zamówieniem oraz kontrolowanie płatności za zamówione kolekcje. W zależności od wielkości kraju, w każdym występuje jeden lub więcej oficjalnych dystrybutorów, którzy tworzą sieć przedstawicieli handlowych bądź samodzielnie zajmują się dystrybucją produktów.  Sklep internetowy (e-shop) jako jeden z najpopularniejszych i aktualnie już zaliczający się do podstawowego wyposażenia przedsiębiorstwa głównie wspomaga firmę Peruss.  Podobnie na stronie jak i na sklepie internetowym umieszczone zostały tam wszystkie produkty oferowane przez markę Doreanse. Są one ulokowane w głównych kategoriach co do  płci oraz w licznych podkategoriach np. bielizna korygująca, body, majtki; ułatwiających przeszukiwanie asortymentu. Sklep internetowy służy do sprzedawania zarówno towarów jak i usług za pośrednictwem Internetu i oferuje w zamian kluczowe korzyści. Pozwala m.in. na znaczną redukcję kosztów przez eliminację bądź ograniczenie wynajmowania pomieszczeń użytkowych i zatrudniania pracowników do obsługi sklepu. Włącza firmę do cyfrowego rynku zbytu towarów i umożliwia proste wyjście poza kraj w momencie stworzenia (przynajmniej) angielskiej wersji sklepy. Peruss za pośrednictwem sklepu internetowego uzupełnia swoją sieć pośredników rozproszonych po cały kraju. Marka Doreanse jest w ten sposób dostępna w wielu sklepach i w dalszym ciągu sieć powiększa. Opierając się na wywiadzie środowiskowym przeprowadzonym ze sprzedawcami tejże marki, warto nadmienić iż jest to druga firma oferująca markę Doreanse w Polsce. W 2015 roku nastąpiła zmiana generalnego dystrybutora w Polsce z firmy Trele Morele z Siedlec na właśnie Prussa. Zmiana nastąpiła pod naciskiem ASRY Textile ze względu na zaniepokojenie niską sprzedażą podczas gdy liczna grupa właścicieli sklepów kontaktowała się z zarządem ASRY o chęć dystrybuowania produktów.

W ostatnich latach popyt na rynku bieliźnianym systematycznie się zwiększał, a w szczególności na bieliznę jakościową. Kobiety coraz częściej preferują bieliznę o wysokiej jakości gdyż ma ona najbliższy z możliwych bezpośredni kontakt z naszym ciałem. W Polsce duża zmiana jakościowa w myśleniu o bieliźnie dokonała się po upadku komunizmu i w pierwszych latach rozwoju wolnego rynku. Zmienił się sposób myślenia o niej. Bielizna przestała być tylko funkcjonalna, a zaczęła być po prostu piękna. A polska bielizna może spokojnie konkurować ze światowymi markami – zarówno jeżeli chodzi
o jakość, jak i wzornictwo10. Największe zmiany nastąpiły poprzez wprowadzanie przez producentów szerokich gam oferowanych produktów, nastąpił wręcz wyścig w tworzeniu nowych wzorów, łączeń kolorów i projektowaniu awangardowych fasonów biustonoszy. Obecnie na polskim rynku bieliźnianym znajduje się tysiące marek polskich oraz zagranicznych firm. Każde z nich oferuje szeroką gamę różnorodnych modeli bielizny od stricte codziennej do niszowej ekskluzywnej bielizny erotycznej. Marka Doreanse ze względu na swój szeroki asortyment musi konkurować z wieloma markami w zależności od produktu. W ten sposób w ramach sprzedaży koszulek i podkoszulek jej głównymi konkurentami są firma Eldar i Babbel oferujące równie jakościowe produkty. Doreanse w tym zestawieniu ma najlepszą cenę co do oferowanej jakości. Tutaj aby marka stanęła na pierwszym miejscy wymagane jest zwiększenie asortymentu o bluzki okazjonalne, wykończone koronką, pasujące do czegoś więcej niż wyjście do baru z przyjaciółmi lub uprawianie sportów. W dziedzinie bielizny korygującej Doreanse utrzymuje stałe wysokie pozycje sprzedaży i rozpoznawalności. W dzisiejszych czasach znaczna ilość firm i marek bieliźnianych proponuje swoim klientom bieliznę korygującą i maskującą niedoskonałości. Zatem konkurencja w tej części sektora
bieliźnianego jest zacięta. Miejsce na jakim uplasowało się Doreanse jest o tyle zaskakujący, iż poza takimi markami jak Gatta Mitex Julimex, marka o pozycję walczy z gigantem jakim jest Triumph. Kolejnym produktem jaki jest oferowany przez znaczącą liczbę marek są body, sprzedawane na rynku Polski przez firmy Gatta, Ava, Jolidon, Sassa Mode. Doreanse i w tej dziedzinie jest potentatem zarówno w damskiej jak i męskiej części garderoby. Jak wynika z wywiadu środowiskowego przeprowadzonego z reprezentantem marki, więcej body tej marki kupują mężczyźni. Bielizna tej kategorii jest idealna dla biznesmenów którzy nie chcą aby podkoszulki wychodziły im ze spodni za każdym razem gdy zasiadają do rozmów z klientem ale także często wybierane są przez tancerzy narzekających na ten sam problem.  Kobiety także podkreślają tą fantastyczną cechę body ale wymieniają jeszcze jedną – ochrona przed zimnem. W dziale bielizny męskiej trzeba wspomnieć o takich markach jak Henderson. Atlanctic, Fabio i Jolidon, które również oferują wiele pozycji uzupełniających męską garderobę. Jednakże Doreanse jest potentatem w tej dziedzinie. Inną częścią bieliźniarki wokół której Doreanse musi pokonać firmę globalna (Intimissimi) są majtki. Będące wraz z biustonoszem podstawową częścią damskiej garderoby są jednocześnie głównymi obiektami walk konkurencyjnych. Kolejno formy prezentują nowe fasony, kolory, i materiały aby przyciągnąć nowych klientów i utrzymać tych lojalnych. Tutaj poza wspominaną włoską marką, Doreanse konkuruje z firmą Darex, Evana i ugruntowaną na polskim rynku Gattą. Podczas gdy majtki Doreanse sprzedają się bardzo dobrze, biustonosze są na szarym tyle w krajowych rankingach. Niestety przebicie się ze sprzedażą ponad takiej
polskie marki jak Dalia, Kinga, Samanta czy Konrad wymaga ogromnej pracy. Żeby było trudniej sektor ten jest także zalany znanymi markami zagranicznymi takimi jak Triumph, Naturana, Intimissimi czy Victoria's Secret. Ta konkurencja sprawia, że Doreanse przez lata nie będzie mogło zaliczać się choćby do pierwszej dziesiątki firm co do sprzedaży biustonoszy w Polsce. Bielizna Erotyczna została wprowadzona stosunkowo niedawno do asortymentu marki Doreanse. Ze względu na kojarzenie jej głównej mierze z bielizną wygodną w tym sektorze nie odnosi większych sukcesów. Opierając się porównaniu wyłącznie do polskich marek konkurencyjnych jakimi są Obsessive czy LivCo Corsetti Fashion, Doreanse nie ma chwilowo szans przebicia. Obsessive to przedsiębiorstwo założone w 2006 produkujące szeroki asortyment bielizny i kostiumów erotycznych. Koncepcja od początku zakładała projektowanie oraz branding w Polsce, a szycie za granicą. Już w 2012 roku firma wzięła udział w Targach bieliźnianych w Paryżu. Kolekcje Obsessive nie pojawiają się w sprzedaży sezonowo, a wypuszczane są co kilka tygodni w krótkich seriach. Sklepy Obsessive znajdziemy obecnie w kilkudziesięciu krajach na całym świecie11. LivCo Corsetti to natomiast luksusowa, polska marka, która powstała w 2007 roku. Od 11 lat króluje
w sypialniach od Paryża, poprzez Rzym, Szanghaj, Dubaj po Warszawę. Obecna w najlepszych centrach handlowych i dostępna w ponad 20 krajach. Produkowana wyłącznie z najlepszych tkanin i koronek. LivCo Corsetti Fashion otrzymuje prestiżowe nagrody, między innymi Złoty laur konsumenta w kategorii “Bielizna Ekskluzywna” oraz prestiżową nagrodę Polska Jakość Roku. Zarówno Doreanse jak i wymienione powyżej marki są młode, jednakże tureckiej firmie brakuje jeszcze renomy jakie posiadają te nagradzane marki. Podsumowując, Doreanse dominuje w kilku częściach tego sektora jednakże istnieją takie produkty, które (odnosząc się do macierzy BCG) zamiast być dojną krową są raczej kulami u nogi. Za tzw. dojną krowę można na pewno uznać oferowaną bieliznę męską, body i koszulki. Jednakże aby móc przebić się przez gąszcz międzynarodowych sieciówek, znanych polskich marek lub tych niezwykle zakorzenionych w preferencjach zakupowych polskich klientek ASRY Textile musi poszerzyć rozpoznawalność swojej marki i zwiększyć budżet na jej marketing międzynarodowy.
Wśród nowości przedstawionych zeszłorocznych targach Interfiliere proponujących trendy na aktualny 2018 rok wyraźnie zarysowane zostały dwa kierunki: coraz ciekawsze technologie i sposoby na zrównoważoną produkcję. W te trendy idealnie wpisuje się marka  Doreanse, która ze względu na wysoką jakość wyprodukowanych kolekcji dostępna jest w wielu krajach Europy oraz w Stanach Zjednoczonych. Bielizna Doreanse charakteryzuje się
dużą wytrzymałością i niezwykłym komfortem noszenia dzięki zastosowaniu najnowszego materiału używanego w produkcji bielizny - modalu. 
Modal nie jest super nową w sektorze tekstylnym gdyż tkanina ta jest produkowana od około 50 lat, jednakże dopiero niedawno została wprowadzona do branży bieliźniarskiej. Wprowadzenie to było ogromnym krokiem w kierunku innowacyjności. Modal jest naturalną i ekologiczną alternatywą dla popularnej w sektorze bieliźnianym bawełny. Do produkcji materiału zużywa się nawet 20 razy mniej wody niż w przypadku bawełny. Modal jest jednocześnie naturalny i trwały. Cechuje je duża odporność na uszkodzenia i atłasowy połysk. Uzyskiwany jest z włókien drzewa bukowego, rosnącego w lasach całej półkuli północnej, zatem dostęp do niego nie wymaga wycinania zagrożonych lasów lub tworzenia specjalnych szkółek drzew na ściśle określonej i ograniczonej co do klimatu gleby. Warto dodać, iż prawie wszystkie produkty uboczne produkcji są poddawane recyklingowi, co przyczynia się do uzyskania przez modal zielonych referencji. Modalem zainteresowały się najpierw niewielkie marki, a ich sukces przyciągnął tekstylnych gigantów. Aktualnie najlepsze marki używają tego włókna do tworzenia miękkich, luksusowych i seksownych produktów. Włókno modalu mieszane jest  iejednokrotnie z wiskozą lub samą bawełną tworząc materiały o unikalnych właściwościach i wyglądzie. Materiał pochłania o 50% więcej wilgoci niż bawełna. Jest bardzo przyjazny dla skóry, ponieważ utrzymuje ją suchą i umożliwia jej oddychanie. Ponadto jego włókna mają gładką, delikatną strukturę, która zapobiega naruszeniu powierzchni w trakcie prania, dzięki czemu zawsze zachowuje swoją miękkość i sprężystość. Marka Doreanse używa swoich najnowocześniejszych linii produkcyjnych do tworzenia wygodnej i wytrzymałej bielizny modalno-bawełnianej. To połączenie włókien wraz ze
wspaniałymi wzorami produktów pozwala marce konkurować z długoletnimi i znanymi markami globalnymi.

Marka Doreanse kreowana przez firmę ASRY Textile pomimo ogromnej konkurencyjności jaka mam miejsce na rynku bieliźnianym odnosi niebywałe sukcesy. Rynek ten jest skomplikowany i złożony bez względu na wiek klientek. Przy podejmowaniu decyzji można zauważyć istotne różnice w zachowaniu kobiet z młodego pokolenia w porównaniu z zachowaniem ich starszych koleżanek. Różnice międzypokoleniowe ujawniają się w markach, stylach i sposobie robienia zakupów. Dla milenialsów (inaczej zwanego pokoleniem Y czyli pokoleniem urodzonym w latach 1980-1996) które w dorosłość wchodziły w przełomie XX i XXI. Najgoręcej dyskutowana grupa społeczna jako, że niebawem to ona będzie decydować o przyszłości i kierunku w którym zmierza świat. Dla milenialsów kwintesencją wygody jest styl związany z modą na sportową elegancję  Doreanse idealnie wpisuje się w ten trend oferując produkty komfortowe, ekologiczne i w tym samym czasie modne. Jak wynika z ankiety przeprowadzonej przez grupę medialną Network Dessous punkty sprzedaży, w tym głównie specjalistyczne butiki, stawiają na szeroką gamę marek. 50% przebadanych przez nich punktów zamierza zwiększyć liczbę sprzedawanych marek. Doreanse nie stawia na wyłączność, woli być marką, która stoi „pudełko w pudełko i wieszak
w wieszak” w sklepowych odznaczając się swoją unikalnością techniczną i fasonu. Co więcej, w ostatnich latach popyt bieliznę jakościową na rynku bieliźnianym systematycznie rósł. Kobiety coraz częściej preferują bieliznę o wysokiej jakości gdyż ma ona najbliższy z możliwych bezpośredni kontakt z naszym ciałem. Jest to niebywała szansa na marki Doreanse aby stać się szerzej rozpoznawalna i aby powiększyć liczbę swoich odbiorców.
W kwestii wykorzystania gospodarki internetowej, marka nie jest orędowniczką tej ścieżki sprzedaży jednakże sprzedaż poprzez e-sklep stanowczo powiększa jej zarobki i zasięg wpływów. Rynek bielizny jest w dalszym ciągu tradycyjny i innowacyjność poza materiałową ma ciężką ścieżkę egzystencji.
Dominowanie na rynku bielizny męskiej, której zakupy internetowe odbywają się znacznie częściej niż damskiej efektuje stopniowym wzrostem rozpoznawalności marki u mężczyzn. W połączeniu z ich włączeniem się w modę bieliźnianą Doreanse wraz ze swoją jakością może liczyć na utworzenie się grupy lojalnych klientów.


 

Przejdź do strony głównej Wróć do kategorii Ciekawostki ze świata kobieta i bielizna

Dla Ciebie

  • baner środkowy dolny
  • BANER_LUTY_22_BODY
01
0
Dostawa
Kontakt
FIRMA HANDLOWA MARCIN NOWAK
ul. BUDOWLANA 53/15
41-808 ZABRZE
Tel. 512 442 006

sprzedaz@bielizna-body.pl
NIP: 969-019-04-53
Wszystkie prawa zastrzeżone 2024
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu