W obiektywie -kobiety
Data dodania: 28-10-2018
Przejdź do strony głównej Wróć do kategorii Ciekawostki ze świata kobieta i bielizna
Mamy różne kształty, barwy i rozmiary. Jesteśmy niedoskonałe, jesteśmy piękne, jesteśmy pewne siebie. Świat usłyszał #roar milionów kobiet i potem już nigdy nie był taki sam. A mimo to wciąż od czasu do czasu natykamy się na przeseksualizowany, wypatrzony obraz kobiety w bieliźnie, wymyślony na rzecz zupełnie innego niż ona odbiorcy. wszyscy jesteśmy zmęczeni udawaniem, ze nabieramy się na reklamy bielizny naciąganej nie na modelkę, ale jej zdigitalizowane i wyretuszowane odbicie. Kobiety kochają swoje ciało i chcą widzieć na reklamach zdjęciach siebie - o różnych kolorach,różnych sylwetkach, z piegami, ze znamionami, których pragnęły ,albo które zaakceptowały, gdy przyniósł je im los. To kobiety decydują, czy chcą być przedmiotem, czy podmiotem seksualnym, i to właśnie ta możliwość wyboru jest decydującą różnicą miedzy iskrą sympatii do marki, a scrollowaniem dalej. To bycie #instagrammable danej firmy decyduje o jej powodzeniu u milionów odbiorców , którzy mają bardzo mało czasu na przeglądanie Instagrama - a jednak robią to codziennie, i codziennie znajdują coś co przykuwa ich uwagę na tyle długo by zostawić wrażenie.
"modna bielizna" czasopismo branżowe - biznes
"modna bielizna" czasopismo branżowe - biznes
Przejdź do strony głównej Wróć do kategorii Ciekawostki ze świata kobieta i bielizna