Jak kupuje bieliznę młode pokolenie
Data dodania: 16-11-2016
Przejdź do strony głównej Wróć do kategorii Ciekawostki ze świata kobieta i bielizna
Dla Młodych kwintesencją wygody w bieliźnie jest styl związany z modą na sportową elegancją.
Jak wynika z analiz proces zakupu bielizny jest skomplikowany i złożony bez względu na wiek klientek. Przy podejmowaniu decyzji można zauważyć istotne różnice w zachowaniu kobiet z młodego pokolenia w porównaniu z zachowaniem ich starszych koleżanek. Różnice międzypokoleniowe ujawniają się w markach, stylach i sposobie robienia zakupów. Młode kobiety mają w szafie bardziej zróżnicowane typy biustonoszy , na różne pory dnia , aktywność i nawet impuls zmiany wielkości biustu ( rano na sportowo - wieczorem mega duży push up) Niezależnie od wieku 80 % kobiet robi zakupy bieliźniane zaplanowane, a głównym powodem jest potrzeba wymiany biustonosza.Dla milenialsów czyli pokolenie Y lub pokolenie przełomu 1980 a 1996 , które w dorosłość wchodziły w przełomie XX i XXI . Najgoręcej dyskutowana grupa społeczna jako ,że niebawem to ona będzie decydować o przyszłości i kierunku w którym zmierza świat. Dla milenialsów kwintesencją wygody jest styl związany z modą na sportową elegancję, czyli noszenie bielizny ubrań sportowych, kojarzących się z aktywnym trybem na co dzień.
Vogue ma jednak zasadę godną polecenia wszystkim pokoleniom kobiet
" ubierz się stosownie do okazji. Wyjście w sportowym staniku ujdzie na spacerze po plaży, ale nie podczas kolacji w nawet bardzo niezobowiązującej restauracji."
Vogue ma jednak zasadę godną polecenia wszystkim pokoleniom kobiet
" ubierz się stosownie do okazji. Wyjście w sportowym staniku ujdzie na spacerze po plaży, ale nie podczas kolacji w nawet bardzo niezobowiązującej restauracji."
Przejdź do strony głównej Wróć do kategorii Ciekawostki ze świata kobieta i bielizna