wyszukiwanie zaawansowane
  • Nowy slider 1
0
0
Strona główna » Ciekawostki ze świata kobieta i bielizna » Jak kupuje bieliznę młode pokolenie

Jak kupuje bieliznę młode pokolenie

Data dodania: 16-11-2016
Dla Młodych kwintesencją wygody w bieliźnie jest styl związany z modą na sportową elegancją.


Jak wynika z analiz proces zakupu bielizny jest skomplikowany i złożony bez względu na wiek klientek. Przy podejmowaniu decyzji można zauważyć istotne różnice w zachowaniu kobiet z młodego pokolenia w porównaniu z zachowaniem ich starszych koleżanek. Różnice międzypokoleniowe ujawniają się w markach, stylach i sposobie robienia zakupów. Młode kobiety mają w szafie bardziej zróżnicowane typy biustonoszy , na różne pory dnia , aktywność i nawet impuls zmiany wielkości biustu ( rano na sportowo - wieczorem mega duży push up) Niezależnie od wieku 80 % kobiet robi zakupy bieliźniane zaplanowane, a głównym powodem jest potrzeba wymiany biustonosza.Dla milenialsów czyli pokolenie Y lub pokolenie przełomu 1980 a 1996 , które w dorosłość wchodziły w przełomie XX i XXI . Najgoręcej dyskutowana grupa społeczna jako ,że niebawem to ona będzie decydować o przyszłości i kierunku w którym zmierza świat. Dla milenialsów kwintesencją wygody jest styl związany z modą na sportową elegancję, czyli noszenie bielizny ubrań sportowych, kojarzących się z aktywnym trybem na co dzień.
Vogue ma jednak zasadę godną polecenia wszystkim pokoleniom kobiet 
" ubierz się stosownie do okazji. Wyjście w sportowym staniku ujdzie na spacerze po plaży, ale nie podczas kolacji w nawet bardzo niezobowiązującej restauracji."

Przejdź do strony głównej Wróć do kategorii Ciekawostki ze świata kobieta i bielizna

Dla Ciebie

  • baner środkowy dolny
  • BANER_LUTY_22_BODY
01
0
Dostawa
Kontakt
FIRMA HANDLOWA MARCIN NOWAK
ul. BUDOWLANA 53/15
41-808 ZABRZE
Tel. 512 442 006

sprzedaz@bielizna-body.pl
NIP: 969-019-04-53
Wszystkie prawa zastrzeżone 2024
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu